Videm 14
9244 Sveti Jurij ob Ščavnici
Številka: 478-0008/2019-009
Datum: 10. 11. 2020
Občina Sveti Jurij ob Ščavnici na podlagi 3. točke prvega odstavka 65. člena v povezavi z 52. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) ter 19. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) objavlja
NAMERO O SKLENITVI NEPOSREDNE POGODBE O ODDAJI NEPREMIČNINE V NAJEM
Občina Sveti Jurij ob Ščavnici, Ul. Bratka Krefta 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici, tel. 02/ 564 45 20.
Predmet neposredne pogodbe o oddaji nepremičnine v najem, so pisarniški prostori za opravljanje poslovne dejavnosti, ki se nahajajo v delu nadstropja stare občinske zgradbe na naslovu Ul. Bratka Krefta 14, 9244, Sveti Jurij ob Ščavnici, v stavbi 383 k.o. 222 Jamna, ki leži na parc. št. 611/3, k.o. 222 Jamna. Skupna neto površina poslovnih prostorov je 131,38 m2.
Izhodiščna najemnina znaša 4,46 EUR/m2, oz. 585,59 EUR mesečno. Ogled je možen na podlagi predhodnega dogovora.
Izhodiščna najemnina temelji na cenilnem poročilu, z dne 19. 11. 2019, upoštevaje 3. točke prvega odstavek 65. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18).
Poslovni prostor se oddajajo v najem za določen čas 5 let.
Poslovni prostori se oddajajo po načelu videno – najeto.
Najemnik je dolžan plačevati obratovalne stroške (ogrevanje, smeti, kanalščina in vodarina) za uporabo poslovnega prostora.
Najemnik je zraven obratovalnih stroškov dolžan plačevati stroške rednega vzdrževanja, stroške zavarovanja in druge stroške za katere se stranki dogovorita z najemno pogodbo.
Najemnik ni upravičen do povrnitve kakršnihkoli vlaganj v poslovni prostor niti ne pridobi nikakršnih pravic na poslovnem prostoru na podlagi vlaganj.
Najemnik ne plačuje zneska DDV za najem poslovnih prostorov, razen če se stranki o tem drugače dogovorita, skladno s trenutno veljavno zakonodajo.
Najemnik je dolžan plačevati najemnino na podlagi izstavljenega računa najkasneje do dneva, navedenega na računu.
Občina Sveti Jurij ob Ščavnici lahko kadarkoli, brez obrazložitve in odškodninske odgovornosti, ustavi začeti postopek do sklenitve najemne pogodbe, pri čemer se ponudnikom varščina vrne.
Pogodba bo sklenjena po preteku 30 dni od objave namere na spletni strani Občine Sveti Jurij ob Ščavnici.
V. ROK ZA ODDAJO PONUDBE IN NAČIN ODDAJE PONUDBE
Rok za oddajo ponudb je do vključno 30. 11. 2020.
Ponudbe z dokazili prinesejo ponudniki OSEBNO v zapečateni pisemski ovojnici na naslov Občina Sveti Jurij ob Ščavnici, Ul. Bratka Krefta 14, 9244, Sveti Jurij ob Ščavnici ali jih pošljejo PRIPOROČENO pri čemer se šteje, da je ponudba prispela pravočasno, če prispe v sprejemno pisarno naročnika do datuma določenega za oddajo ponudb.
Ponudbe morajo imeti obvezno oznako na ovojnici »Ponudba za najem poslovnega prostora - ne odpiraj«. Na zadnji strani ovojnice mora biti obvezno naveden naziv in naslov ponudnika.
Ponudba mora vsebovati:
Če bo za najem zainteresiranih več ponudnikov, ki bodo podali svoje ponudbe, bodo z njimi opravljena pogajanja o višini najemnine in o drugih pogojih pravnega posla.
Ponudniki morajo imeti poravnane vse obveznosti iz naslova morebitnega najemnega razmerja poslovnega prostora v lasti Občine Sveti Jurij ob Ščavnici in poravnano nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča.
Vse dodatne informacije dobijo interesenti na Občini Sveti Jurij ob Ščavnici, tel. 02/ 564 45 20 - kontaktni osebi Melita Muhič in Martina Martinek ali na e-pošti martina.martinek@sveti-jurij.si.
Občina Sveti Jurij ob Ščavnici
Anton SLANA l.r.